מתחזה לעצמו

קוני למל,
“אומרים כי אני, אינני אני
על כן אני נבהל
כי אם אני אינני אני
אז מי אני בכלל”

טעון גיבו"ח - גלי בת חורין

250px-MagrittePipe
נכתב במיוחד לידיד מיוחד)
 
אני הולכת להתחזות למגידת עתידות ולקבוע עכשיו שעוד מעט המילה הכי מדוברת תהיה “התחזות”. זה קשור לרשתות חברתיות ולבחירות באירופה.
אבל רוצה לקחת את זה למקום אישי יותר
 
בכלל האוכלסיה הבוגרת יש מספר מזערי וזניח של אנשים שהפכו את ההתחזות למקצוע. מניסיוני רב השנים בפרסום ושיחות עם המוני בעלי מקצוע גליתי שדווקא אנשי המקצוע הטובים בתחומם מרגישים הם מתחזים לבעלי המקצוע.
 
למה זה ככה?
בני אדם לא נולדים. תינוקות נולדים וגדלים להיות אנשים, על דרך החיקוי של ההורים, האחים, החברים בגן והסביבה.
עד שמגיעים לרגע שבו לומדים מקצוע , אדם ישר עם עצמו מבין שהוא התקדם על דרך החיקוי.
 
בילדות, בני אדם אחרים נראים מושלמים ומוגמרים ורק האני המוכר האחד- מדשדש עמוק בספקותיו. האם העובדה שיש לי תעודה הופכת אותי לרופא? למורה? לעו”ד? למלצר?
 
הוא מביט סביבו ומזהה אותם, את הרופאים, העו”דים, המצלרים וחושב עליהם לא כעל לא-רופאים כלל, אלא על…

View original post 533 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

