אם אני יכולה – כל אחד יכול!

If God saved me… He can save you too. There is only one requirement… You have to willing to surrender it all to Him.

 

אלוהים ואני

קראתי באחד מבלוגי האוכל, על מישהי שהכינה מקרונים [ מקרון נחשבת לעוגייה קצת קשה לביצוע ]  והמסקנה שלה הייתה שאם היא יכולה, כל אחד יכול. הביטוי הצחיק אותי מאוד, מפני שגם אני חושבת כך: אם אני יכולה להתהלך עם אלוהים, כל אחד יכול.

כבר הדגשתי הרבה פעמים,  שלא קיבלתי כל הכשרה “רוחנית – דתית – קבליסטית – פילוסופית”, משום גורם שחושב את עצמו מוסמך ללמד על אלוהים: לא למדתי תנ”ך באוניברסיטה, לא עברתי בין ידיו של רב זה או אחר, לא עברתי קורסים, סדנאות, הדרכות, מכל סוג.  הידע שלי על אלוהים בא מחוויות חיות, אישיות, עם אלוהים עצמו. לכן אני יכולה לומר בפה מלא: אם אני יכולה להכיר את אלוהים – כל אחד יכול!

ולמה הדבר? מפני שאלוהים מתגלה לכל אדם שמבקש. לא ידעתי מי הוא אלוהים, מה הוא רוצה, או איך להיות עימו בקשר. אבל מאוד רציתי זאת, בכל נפשי:  ה ו א זה שקרב אותי אליו, ולימד אותי…

View original post 221 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

