להתענג על אלוהים

אני פשוט בוכה. ואלוהים מחבק אותי.

אלוהים ואני

האמת שלא המצאתי כלום, דוד המלך כבר שר בתהילים לז’ : ד’ :

“כשהוא התענג על אלוהים, כל משאלות ליבו התגשמו”.

אנחנו יצורים מחפשי הנאה, ונעימות.

הפרדוקס הוא שאנחנו יכולים להנות מדברים רבים, אך לא מעלים על דעתינו  שעם אלוהים אפשר להנות.

אנחנו יודעים לנצל כל משאב בעולם הזה לעונג : מסז’ לפינוק, תואר דוקטורט לליטוף האגו, אלכוהול להרדמת המצפון, טיפוס אנדרופיני להימליה….

איו לי שום דבר נגד שמן גוף, חתיכת נייר מדופלמת או מיצוי הענבים וסחיטת הבלוטות, אך זה לא מספיק לי.

התענוג שבחברת החצי השני, או אהבת הצאצאים,  יכולים לרמוז יותר על תחושה עילאית, שמתקרבת לעונג האלוהי.

אבל התאור הכי מתאים מבחינתי, אם כי אני חייבת להשתמש במילים אנושיות כדי לתרגם מציאות  עם אלוהים, הוא :

כשתינוק  ינק מספיק, הוא שבע, נקי, עשה גרעפס, ואז הוא מתחיל לגרגר ולהזיז ידיים ורגליים, במין התלהבות חסרת קואורדינציה, עם מבט שובב בעיניים, וחיוך בלי שיניים, לכיוון האמא, ואז גם היא  מברברת בשפת תינוקות…

View original post 171 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

