התפקיד השווה בעולם: להיות ילד של אלוהים!

איזה כיף להכיר את אבא. איזה אכזריות לתת לו גב. ה תלוי בנו לרצות להכיר ולעמוד לפניו כבניו וילדיו.

אלוהים ואני

במשך כל השנים שאני מכירה את אלוהים והולכת עימו יד ביד, הוא תמיד הקפיד להזכיר לי שאני פה על תקן של ילדה שצריכה לתת לאבא המושלם לטפל בה.

אלוהים אוהב להיות אבא  ולהרעיף עלינו את כל אהבתו, וגם לחנך אותנו בצורה הכי מושלמת.

אלוהים תמיד הזכיר לי שאני, בשום פנים ואופן, לא מורה, לא מנחה, לא מלמדת ולא מרפאה: הוא היחיד שמלמד, מורה ומרפא, ישירות, בלי תיווך. הוא נתן לי את התפקיד הכי מגניב בעולם: להיות  ילדה בגן שמציעה לכולם לשחק בצעצועים שלה, וגם לומר שהמלך הולך ערום.

לכן כששאלו אותי לפני כמה ימים, בתור מה אני כותבת בלוג, עניתי שאני מתה לשתף את אחיי ואחיותיי מעם ישראל, באוצר שיש לי: אהבת האלוהים שלי! הוא רוצה ומחכה שכולנו נושיט לו יד ונקרא לו “אבא”!

אלוהים תמיד השתתף בחיי, על כל  צעד ושעל, וגם שיתף אותי בעולמו ובתכניותיו.

אלוהים נתן לי אהבה בלי גבול,  חיים אמיתיים ומשמעותיים,  זהות מוצקה, והוא רוצה…

View original post 76 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

