תשובה לנאום אובמה

אובמה ואמריקה מאמינים באלוהים אלוהי ישראל או באלוהים אחרים? הם סומכים אל אלוהים או אל הדולר?
האם אובמה ו”עם האמריקאי” שהם פיקציה של עם, ובעצם ישות ריקה. המנסים ליצר אומות שקריות אחרות כמו ה”עם פלסטיני”, בתקוותם השווא להתקים, בו זמנית שהם רומסים ברגל גסה אומות עתיק יומין כגון עם ישראל ושבטים אינדיאניים.

הגיע הזמן לומר את זה בפשטות אלוהים דרך עם ישראל הוא תקוותם היחידה. אם אתם מאמינים בו ובנו אתם קיימים, ואם לא תעלמו כמוץ ברוח מעל פני האדמה. ועליכם להוכיח נאמנותכם. ויונתן פולארד הוא הזדמנות יפה להתחיל בו.

קָרוֹב יְהֹוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:

אלוהים ואני

מר אובמה, פנית ללב העם, כדי ללחוץ על המנהיגים להגיע להסדר עם הפלשתינים,

אני אחת מהעם, ואני עונה לך: איך אדם מלומד כמוך, לא יודע שאין דבר כזה ישות פלשתינית? הרי בהסטוריה אין שום עדות לקיום פלשתינים בארץ ישראל. אפילו מרק טווין שלכם העיד על כך.

אפילו אני, קטנת העם, יודעת שהרומאים קראו ליהודה פלשתין, אם כבר, אנחנו הפלשתינים האמיתיים, ולא “כבשנו” אלא “חזרנו” אחרי אלפיים שנות גלות: זאת האמת ההסטורית.

אלה הקוראים לעצמם פלשתינים, הם בעצם ערבים, ויש להם שטח ענק כדי לחזור אליו: למה אתה לא לוחץ על ערב הסעודית ועל כווית העשירים לטפל באחיהם? למה אתה נותן לנו אחריות שהיא לא שלנו? האם שיקולי הנפט משפיעים עליך עד כדי כך ששכחת את הצדק?

אדוני הנשיא, אני בטוחה שיש לך מספיק מידע כדי לדעת שמטרת הפלשתינים היא למגר אותנו, ולזרוק אותנו לים.  ממתי אתה נושא ונותן עם טרוריסטים?

אני פונה למנהיגים שלנו ומבקשת מהם לא להיכנע ללחץ שלך:…

View original post 52 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to תשובה לנאום אובמה

Leave a Reply

