איך היה החופש

בחזרה בעבודה. זקוקים לי.

חזרה לראות את הילדים. זקוקים לי.

זה לא שאנני יודע את זה, בדיוק את ההפך. אבל היה צורך שלכל הצדדים ירגישו איך זה בלי אחד את השני.

את הטיול / החופשה היתה טובה הצורך מספיק ועשה את מה שהיה זקוק לה.

המון זמן לחשוב,

כדי להתנתק,

לאבד את הקשר זמן / ימים.

לעשות מה בדיוק אני (מי זה?) ורק מה שאני רוצה לעשות.

כדי להתלונן על הטעויות שלי רק את עצמי🙂

כדי להשיג את מה שאני באמת לא דמיינתי אפשרי.

להתעורר כל בוקר ולהחליט מה היא המטרה שלי באותו יום.

כדי לגלות באמצע היום כי המטרה כי יש לשנות. ולתכנן מחדש את זה.

לאבד את הדרך, ללכת בכיוון ההפוך, להתעלם ממפות, ללמוד מן המפות, כדי לראות כי המפות הן לא תמיד 100% בסדר.

פשוט ללכת, פשוט לא ללכת.

כדי לחוות את החוויה של עכשיו. אין מקום לאתמול או למחר.

כדי ליהנות מחוויה שונה לחלוטין בכל יום. זה היה נכון במיוחד על אופניים בישראל. שינויי השטח משתנים כל כך מהר.

This entry was posted in vacation. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

