תכנון הנסיעה

כפי שאני מתכנן לארגן את נסיעתי. אני מסתכל קדימה, ומכין את דרכי.
אם .. אז .. אחר .. אם .. אז .. אחר לעשות
תוכנות במחשב עם הרבה פקודות בקרה.

אבל זה מה שאני מרגיש:
כן, אתה רוצה תוכנית
כן, אתה רוצה להיות מוכן
כן, אתה משקר לעצמך, כי אתה טוען שיש מקומות עבור אלוהים להכניס לתוכיותך, כדי להראות לך את הדרך. בדרך שלך בתוכניות שלך ולא בתוכניות שלו.

כי הבקשה לעשות, דוחפת הצידה את הרוח, ומקשה עליה לחיות.
כי הצורך של שליטה חונק החלק הזקוקה לזרום.

איך אני אאפשר את זה ברוח של זרימת אלוהים? להרפות שליטה. המאפשר העשייה תנועה כדי להיות חופשי.

כמובן שיש לי עיניים על הראש שלי.
כמובן שאני מתכוון להסתכל ולנסות להבין את הטרק.

אבל התנועה של אלוהים, הוא אותו האחד המזיז אותי. בלעדיו אין אני זז בכלל.
משהו בסגנן ש: כשהענן יעלה ייסעו ושיעמוד הענן יחנו.
ועם זאת תפילתי הפשוטה יוצאת על כל הטוענים כי הם עושים דבר אלוהים.

להיות נקי וטהור אליו, לפני שאני עושה. אחרת אתה סתם עושה לעצמך במסווה של עושה את זה בשבילו.

This entry was posted in Uncategorized, vacation. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

