נו ומה השריטה/ות שלך ?

איזה שאלה ?! ומה זה בכלל שריטה ?

אז אני עומד מול שאלה כזאת והדבר הראשון שאני עושה זה להעביר אותו הלאה. מה אני צריך שאלות כאלו ?

אבל כמו כל דבר בחיים כשמעברים אותו הלאה, הוא חוזר אילנו בסיבוב. אז כדאי לי לתת לזה קצת צומת לב כי השריטה לפי איך שהבנתי זה רק חלק ממני ומעוד "אני", עד כדאי כך ששאולים אחרים אלי זה עולה.

טוב אז נספר על כמה משריטותיי. אני תם וישר.

כן, קשה לי להיות תחמן ורמאי. כמעט ואין אדם מהשורה ששומע החוויות שאני עובר ולא נותן לי יעוץ לרמאות ולתחמן.

וקשה לי מעוד רעיונות כאלו.

זה לא שאני לא מכיר ולא מסוגל. לפני כמה שנים היה לי מצב עם קבלן רמאי ועמדתי להפסיד המון כסף. ושחקתי אתו פרצוף פוקר, והוא השקיעה עד האגורה האחרונה שנתתי לו, ואז שלחתי לו לשלום. השכנים לא היו ברי מזל כמוני.

עוד שריטה זה מחינוך. כנראה שהדם שאבא המורה זורם בי.

וזה מוסיף על הקושי לרמאות שהרי יש לי ילדים. ולחנך אותם לשקר ולרמאות איך אפשר.

יש שאומרים שלא נורא. לפחות זה מה מידות הטובות. ואני אומר שטוב שלא בא משוחרר לאלוהים, רע.

ואין טוב כמו "… וישסף שמואל את אגג לפני יהוה בגלגל:"

שאלוהים ייתן לי השחרור אילו לעשות רצונו בלב שלם.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

