איוב של אז רלוונטי גם היום.

שוב יש לי מעמד לפני פקידת הסעד שנותנת דו"ח לשופט, שמחליט איך יראה הקשר ביני ובין ילדי ע"פ חוקי המדינה. אם זה דומה למה שהיה עד עכשיו אז זה יראה כך: תגיש הצהרה בכתב ואישור בכתב יד של אימם למזכירות בה"מ לפחות 48 שעות לפני ואז אני אחליט. כך לבוא לבר מצווה של בני. ולצערי זאת לא בדיחה.

אלוהים מה אני עושה מול כל העוולות האלה? היש לי מה לעשות? היש לי עם מי לדבר?
נכון להיום עברו יותר משנתיים והקיר שומע יותר טוב מהנ"ל.

אלוהים, אני יודע שאתה תטפל בענינים. רק תן לי הכוח והסבלנות והאורח רוח לעבור את זה בשלום. כי אתה יודע מה אני מוכן לעשות למען ילדי, שהם ילדיך. ואני סומך עליך שאתה עושה למעני, בנך אהובך.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

