כמה נקודות שאלוהים הראה לי

אני כותב ע”מ שלא מייד ישכח וידלג לדברים אחרים. שזה יעמוד לפני עד שיופנם.

  1. אי בהירות (לפחות אצלי) הוא סימן שדברי לא באים ממקור אלוהי.
  1. אמרה (לפחות אצלי) שאני לא בהיר היא אמירה מתקנת ולא שופטת או מבקרת.
  1. פתיחה היא לעולם אחרי דין ושיח קודם בין הלב לאלוהים, והתשובה בה דרך הלב. משכן שלא נהגנו כך תמיד.
  1. האגו קיים ובמקום להסתיר אותו ולצפות שהשני “יבין” הוצאתו החוצה גורם לשחרר המוצא וגם השני.
  1. כשם שאני מבין כלכך את עצמו והאגו שלי כך אני צריך להבין אחרים.
  1. ניסוח יש בה פוטנציאל לסרס רוח שבדברים

וכולי תפילה שהרוח תתחבר למילים…ושהללו לא יישארו מיותמים – ללא רוח…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to כמה נקודות שאלוהים הראה לי

  1. ayelethashar says:

    אבי היי

    אני רוצה להתייחס לחלק מהנקודות לפחות לאלו שאני חושבת שהבנתי.
    בשורה הראשונה אתה מסיים”שזה יעמוד לפני עד שיופנם” נשמע לי כמאמץ אנושי להפנמה?.
    גם ההפנמה היא מאלוהים.

    אי בהירות לא אומרת כלום צריך בדיקה בכל פעם.

    נקודה 2 לא הבנתי בדיוק מה רצית לומר, אני מקווה שההערות שלי מתקבלות לא שופט ולא מבקר.
    שאלתי מאין? וקיבלתי “ביחזקאל א’24

    “ואשמע את קול כנפיהם כקול מים רבים כקול שדי בלכתם קול המולה כקול מחנה בעמדם תרפינה כנפיהן”

    בנקודה 3 לא הבנתי לגבי מה הפתיחה?
    נקודה 4 לא ברורה לי.

    את 5 ו6 הבנתי.

    אני מצטרפת לתפילתך שהרוח והמילם יהיו אחד ,
    התנך מונח לפני ביחזקאל מימין הפסוק ביחזקאלכנל ובעמוד השמאלי העין נופלת על פסוק4 בפרק ג’:

    “כי לא אל עם עמקי שפה וכבדי לשון אתה שלוח אל בית ישראל”

Leave a Reply

