כמה פניני מחשבה

הראשון:
אני נכנס למערה ואחרי כמה מטרים מגיע לחור קטן. נו להמשיך או לא ? החור די קטן. איך מתקבצים ושוכבים ועברים את החור ומגיעים לחדר די נחמד. ממשיכים בחושך ואז מתגלה קצה של אור. אני ממתין להתרגל ונראה שזה סוף הסיפור אבל לפתע אני רואה עוד חור (יותר קטן מהקודם) וגם בזה אני זוחל ואחרי זחילה של כמה מטרים אני מגיעה לאור של יציאה משני !
הסוד:
כשאתה מגיע לחסימה ראשית תמתין בסבלנות שם אולי יתגלה דרך המשך. והדרך ההמשיך מטבעו יתחייב לעבור דרך ניקוי וצמצום. אסור לתיאש רק לדעתשהוא יוביל אותך לאיפה שאת צריך להגיעה.
Lets get used to jumping into rabbit holes

השני:
ריאל מדריד לקחה צוות שחקנים כל אחד מצוין בפני עצמו. רצו לשחק ביחד אבל זה לא הלך האיגו של האחד לא נתן מקום לשני.
הסוד:
חשוב מעוד מעוד לרצות להגיע לשלימות האפשרי לכל אחד ואחת. אחד מששלימות כולל גם עבודה בצוות כי גם שם מצוי עבודה.
Its better when you do it together

השלישי:
. שיש מדרגה לפניך, אסור לעצור חייבים להמשיך אפילו יותר מהר. כי אם עוצרים או מתחילים להאט אז אי אפשר לעבור אותו. וכדי לזהות מדרגות מראש.
Don’t stop now !

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

